Thursday, December 22, 2011

:: entry terakhir sbg seorang SINGLE but NOT AVAILABLE ::


:: entry terakhir sbg seorang SINGLE but NOT AVAILABLE ::

gitu tajuk entry kan.. kelass kau jah!!! 
arini 22/dec.. insyaallah lagi 8 hari saja lagi saat tue akan datang.. Ya Allah permudahkanlah segala urusan bagi kami dan jangan Kau sulitkan.. amin..
arini gak akan balik johor.. Alhamdulillah,, harini dapat berganda2 kegembiraan dan kelegaan even ada juga yang tidak menyenangkan.. 
pertame smlm dapat dua berita satu baik dan satu buruk.. yg buruk selama hampir sebulan aritue mengabdikan diri kt tmpat kerja, kena marah kena maki, for nothing.. aku xkn dapat gaji sb x sign contract lg..
tp alhamdulillah sgt2 sbkan aku x sign contract tue lagi lah aku x payah bayar 7.5k tue.. alhamdulillah.. ilang satu beban.. terima kasih Ya Allah..
arini lak alhamdulillah dapat settle kemas uma lepas kawen nnt.. even x sempurna sepenuhnya, tp ade lah rupa rumah sket dr xde lngsung kn.. hah kau hade?? bhahahhahaa

krismas nih nk pi jemputan kawen kwan sekolah, dua org lg kawan sekolah aku kawen.. xpe minggu nih aku pi uma depa, minggu depan depa lak mai uma aku.. ye dak?? hihihihiii (aik awat gedik smcm aku gelak nih??)

emm  da tatau nk bebal ape lg.. cume harapkn kalau de yg membaca blog nih, doakan semoga segala urusan kami dipermudahkan oleh-Nya.. semoga ujian2 yg sedang kami hadapi sekarang ini sbg batu loncatan buat kami memperoleh rezeki yg berlipat ganda lagi di masa akan datang.. amin..

lepas nih da x bley nk gelak mcm pontianak kesiangan lagi,, lepas nih da x bley nk melatah mencarut sesuka hati lagi,, lepas nih da x bley peluk2 manje2 ngan patung2 katak kesayangan lagi sb da ade yg lebih gebu dr encik katak sekalian untuk dipeluk!!!.. oke bye!!!

motiff sgt kn ayat terakhir kt entry nih 
rolling eyes
=.~


No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers