Thursday, September 8, 2011

kisah berpicnic di hari raya

pada 03/09/2011 bersamaan raya kelima yg lepas,, aku ngan seluruh kaum family aku,, kiteorang pegi picnic kat tanjung sepang,, kota tinggi,, johor.. kiteorang pi private beach jek, sb saje nk lepak2 & mencarut tanpa gangguan sesape.. (tang mencarut itu hanya perisa tambahan penyedap rasa jek yer).. yg syoknye picnic kali ni,, semua adik bradik aku yg 5 ketul tue dapat join,, selalu mmg payah kiteorang nk kumpul ramai2 sb abang aku yg sulung tue keje yg ya ampun payah nk cuti.. bakal2 family pon ade join skali,, sape lg kalau bukan incex tunang & ehem2 abg aku.. teeheee

kiteorang sewa chalet sb mak aku nih nk layan feeling sambil2 duduk2 kt serambi chalet.. wahhaaa... 
aku skang da trkena badi malas nk taip panjang2, so ape kate moh layan gambau2 jek kt bawah ek..
zasssss!!!!!!

lihat,, ada orang ngah dating lah =.=

incex yg sgt rajin memasak
(nk bodek ler tue,, teehee)

anak dare vs mak dare
with my siz
our third generation
memancing dgn bersungguh2
dapat ikan kecik jek,, tp banyak.. boley lah.. teehee
dua orang budaq senget
last picture b4 meninggalkan lokasi

=)

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers