Tuesday, September 6, 2011

selamat hari hari


selamat hari raya,, hari untuk kita bersuka ria
lalallala

di kesempatan ini aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA IDUL FITRI
buat semua
mohon maaf kalau terdapat salah silap
sama ada lam bentuk perbuatan mahupun kata-kata
juga mohon dihalalkan makan minum
terambil atau ter ter yg lainnya
moga IDUL FITRI kali ini memberi kebahagiaan kepada kita semua
amin

wahhaaaa
begitu ketinggalan penulis blog ini yer 
sudah di hari kelapan berhari raya baru sibuk2 nk hupdate ucapan raya
=.=
teeheee

sebenarnye aku sgt sibuk di hari raya ini
kalau x percaya zoom pix2 kt bawah ni hah

:: sibuk raya bersame keluarga ::

:: sibuk melayan tunangan yg datang berkunjung ::

:: sibuk beraya di tepi jeti ::

:: sibuk beraya dgn tunangan ::

:: sibuk mengusya anak orang ::


:: sibuk terjah uma orang ::


:: sibuk menjahanamkan umah orang ::

:: sibuk berpicnic bersame keluarga ::

dan bermacam2 jenis kesibukan lagi lar yg payah ntok dirungkaikan
wahhhaaaa

oke,,
pape pun raye ni tetap meriah & happening
sb dapat kumpul sume adik beradik yg 5 ketul tue
then ni raye pertama sebagai tunangan orang
teeheee
then yg paling meninggalkan moment terindah adalah

ini mungkin raya terakhir aku sebagai seorang ANAK DARA!!!!
waahhhhh

kalau dr kecik sampai umur aku skang 23 tahun,,
aku asyik collect duit raya dari incex ayah,,
so mulai tahun depan,, kebiasaan tue akan sedikit berubah..
maybe incex ayah da x bermurah ati nk bg aku duit raye lagi
n aku plak da kne belajar ntok collect duit raye dr incex suami 
bhahahhaa

= cepat ler raye aji =
teehheeee



1 comment:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers